torsdag 26 juni 2008

Nu har jag hittat kronan...på jobbet


Jag vet inte hur många timmar, sömngrusiga nätter jag har spenderat bland fina bilder på tjusiga, kreativa och busiga brudkronor. Helst vill jag inte spendera så mycket på ännu en bröllopsattiralj och hur skulle jag kunna välja bland alla dessa fina. Men så gick jag ner i källaren på jobbet och tada!! Där låg den här godingen. Den ska jag låna på bröllopsdagen och det kommer bli så fint! Nu kanske inte alla har turen att hitta en brudkrona i sin jobbkällare, men jag kan avslöja att jag jobbar i kyrkan - så jag får se det som en jobbförmån.

4 kommentarer:

Om SB sa...

Vilken gool krona.

/Tina

www.surprisebrollop.se

Anonym sa...

Ja du får verkligen se det som en jobbförmån - ha ha, inte många som har sådant på jobbet :)

Anonym sa...

Hej! Hittade precis din blogg och blev alldeles fast! Har saknat en blogg med riktigt mycket pyssel och inspiration... Tänker genast härma idéen att ha tapet som bakgrundspapper på kort, har nämligen sökt efter helt vita papper med vita mönster, men inte hittat bland de "vanliga" scrap-papprena. Tapeten från Rusta kommer bli perfekt!

Ha en trevlig kväll!

Anonym sa...

...forts. Dessutom var ju tapeten riktigt billig! Lycka till med bröllopsplanerna, ska bli kul att se hur era inbjudningar blir!