måndag 16 juni 2008

Tjuvtitt: Klänningen har kommit!


Jo, jag har det i mej. Bridezillafasonerna. Och dem ska man inte mucka med. För två veckor sen mejlade brudklänningsbutiken att min klänning och älsklingens kostym var på väg med posten. I två veckor har nerverna dansat schottis lååångt utanför mej. Det dök inte upp nåt paket alls... i fredags mejlade, messade och ringde jag till stackars brudbutikens mejlbox och telefonsvarare. Inget svar. Jag hann bli vääldigt frusterad och gav mej såklart inte utan ringer tills stackars butiksägaren lyfter luren. Hon svarar att hon vet preeecis vem jag är. Med lugn och fin stämma försäkrar hon mej att jag har ett paket att hämta om några dagar. Tur det, för bland det värsta jag vet är att vänta... och vänta... och vänta... och att aldrig få besked. Nu är läget lugnt, paketet väntade på posten och vi har provat fina kläderna idag. Älsklingen var så himlans fin och jag längtar tills vi får ta på oss dem på riktigt. Tills dess skrotar vi runt i mysisarna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den ser jätte vacker ut !!! Så roligt

Pysselnenis sa...

Tack snälla!

Anonym sa...

Gud så fin:)Längtar tills min kommer:)

Anonym sa...

Åh vilken fin klänning! Ser ut att vara jättefint spetstyg!!