söndag 13 juli 2008

Bröllopsspan på Gotland


Efter en vecka på sagoön Gotland kom bröllopsinspirationen tillbaka. För den som vill ha ett bröllop i sagomiljö finns hur många magiska platser som helst att välja på. När vi strosade runt i Visbys ruiner hoppade bröllopsnerverna till - å tänk att ha vigseln i en sån ruin!! Massor av tända ljus runt väggarna, levande musik å va häftigt! En grym plats för ett sagobröllop. Jag är troligen inte den första som tänkt tanken, för under veckan dök vi på två brudpar som var på väg att säga ja i den sköna miljön.


De två ankorna på bilden kanske inte är så historiska eller sagoaktiga - men söta... hittade dem på village i Visby. Kanske nåt för bålskålen eller bröllopstårtan?

2 kommentarer:

annastina sa...

Hejsan! Ramlade in på din blogg när jag sökte på vigselringar på Google. Har precis börjat planera mitt eget bröllop (och sambons såklart), som förhoppningsvis blir i maj 2009. Sitter som på nålar tills det blir måndag och jag kan ringa och vråla hysteriskt att jag måste få boka!!!
Har nämligen precis som du insett att vi visst inte är ute i jättegod tid.
Jo, det jag ville säga var att din blogg är helt underbar!!
Kram Anna

Pysselnenis sa...

Tack snälla!! Näej, ibland blir man helt matt när man måste boka in grejer så himlans långt i förväg - är det inte lite knasigt? Men idag är det äntligen måndag och jag hoppas att alla bokningar funkar som du har planerat.
Kramen!