tisdag 11 mars 2008

Vigselringar: färg och bling


Filurar över hur jag vill att min vigselring ska se ut. Gillar smycken i Efva Attlingstil, Snö och liknande, men är ingen blingblingtjej. Men nu tror jag att jag har hittat en jag gillar, har bloggat om den förut. En vitguldsring hos Herr och Fru Lohse med en fin röd rubin. Precis så enkel men ändå lite annorlunda som jag gillar. Kanske finns det fler än jag som vill ha färgade stenar, hos Älvans guldatelje finns en hel massa (kika på bilderna ovan).

2 kommentarer:

fikatjejen sa...

Hej! funderar på att anlita dig att göra våra bröllopsinbjudningar. Det kan hända att vi gifter oss redan i oktober..Vi kommer naturligtvis betala för både arbetsinsats och material. Så fundera gärna ut vad ditt pris är:-) Återkommer med detaljer! Men vi tänkte ge dig ganska fria händer!!

Ebba Larter sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.