onsdag 12 mars 2008

Vad ska solisten sjunga i kyrkan?

Vi har funderat på "Come what may" ur Moulin Rouge. Gillar både texten och musiken. Men vi får se om solisten känner att den passar rösten och så. Så vi kan behöva fundera över nån backuplåt i så fall... gärna svensk. Vi har tyvärr ingen låt som är "vår låt" som passar på en vigsel. Vår låt heter CP-låten av Thomas Järvheden och låter så här :-) just det...
Så om nån har nåt tips på en svensk, söt, oklyschig låt som inte är söndersjungen i bröllopssammanhang så tipsa mej!

4 kommentarer:

Sara sa...

Jag vet inte om denna låt är söndersjungen eller ej, men jag och min m2b tänker ha den för den betyder mycket för mig iaf.. Du är aldrig ensam av Mauro Scocco: http://www.youtube.com/watch?v=SL7lzjPD0lg

Pysselnenis sa...

Tack för tipset, den är ju jättefin!

fikatjejen sa...

Varför inte den där om gummibollen??

Anonym sa...

Jag skyddar dig, ur RENT. Lyssna här, klicka dig fram i högerspalten: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=153316472