måndag 28 januari 2008

Monsterkoll på kontrollen


Det här börjar urarta. Innan vi ens har bokat kyrka är jag på gång å planerar nästa grej i livet - bäbis. "Hmm, får vi plats med en liten hemma hos oss... kanske ska vi ta å renovera köket... å fixa till lite bättre förvaring. Var ska vi ha barnvagnen, vad kostar en barnvagn förresten?" Jag blir toookig!! Det bara kommer, det där planerandet. Varför blev inte jag en sån där skön, avslappnad ta-det-som-det-kommer-det-ordnar-sej-människa?? Kan nån bara lära mej å njuta av det som händer precis just nu? Nackdelen med att vara ute i god tid är att man lätt tröttnar lite på det man planerar... Men i alla fall, om vi skulle ha en liten bäbis nu så vill jag ha såna fina monsterdekaler som finns på vimsadekor. Nu ska jag kolla in va fina radhusen kostar här i närheten.

Inga kommentarer: