tisdag 24 februari 2009

Första bröllopspysslet färdigt









Nu är våra inbjudningar klara. För en pysseloholic som jag har det inneburit vakna nätter, beslutsvånda, prestationsångest... och total lycka!! Efter pysslets gång har det dykt upp mängder av trycksaksidéer... så om någon vill bolla idéer om bröllopsinbjudningar så fråga på. Men så här blev de i alla fall...
Idén är att blanda några olika dagbokstexter från våra liv med mer eller mindre sköna polariodbilder från olika eror... Alla texter är skrivna 10 september, det datum vi sedan träffades. De som redan känner oss väl, känner också igen episoderna i dagbokstexterna. De gäster som inte har känt oss så länge får en chans att lära känna oss lite mer.

5 kommentarer:

plingan sa...

Kikar in från bröllopstorget :-)
Vilka superfina inbjudningskort! Lycka till med planeringarna och det framtida bröllopet!

Pysselnenis sa...

Tack snälla!

Anonym sa...

Jättefina inbjudningar. Jag trodde jag också visste hur jag ville göra våra inbjudningar så var jag in på Matton idag och fick massa nya ideér.

Tusset sa...

Inbjudningarna är verkligen superfina! Jag är helt papperstokig och har därför total ångest över vilken typ av inbjudan jag ska göra... kan inte bestämma mig...

Anonym sa...

Hej.
Vad har du använt för program när du har gjort inbjudan? Älskar att pyssla men har inget bra program så därför undrar jag.
Skitsnyggt.
MVH Jessica