tisdag 4 november 2008

Låt biljetter och kvitton berätta er historia


Cool Photo Guestbook Idea
Posted using ShareThis

Kolla in den här helt underbart charmiga boken som ett brudpar gjorde som gåva till sina bröllopsgäster. I boken har de sparat minnen från första dejten och andra speciella tillfällen. Biobiljetter, kvitton, handskrivna meddelanden... varje liten knövlig lapp berättar något om deras liv tillsammans. Den hamnar direkt i min "Å jag vill ha!!" kategori

Jag önskar att jag hade sparat mer, då hade jag definitivt gjort något liknande. Rota lite i lådorna och se vad du hittar, du kanske hittar det som är riktigt personligt för just dig eller er. På Printlife kan du sen göra en fin bok av dina minnen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad coolt! Det kanske man skulle börja tänka på nu, att spara sånt där=) Superkul att ha senare i livet ju!:)