onsdag 29 oktober 2008

Smycke i egen design

Det finns ingenting som är så rackarns roligt som att skapa nåt riktigt personligt. Jag kan gå igång på fototapeter, tavlor med personliga budskap eller bilder, bloggar, inredningspyssel, smycken... Men när jag kommer på en idé som uttrycker det där jag så gärna vill säga, då känner jag total lycka. Känner du igen dig? Nu har jag fått en tidig 30 årspresent av familjen, slantar som jag får beställa ett eget smycke för. Det kunde ha blivit prestations-skapar-ågren, men nu visste jag vad jag ville ha. Så nu har jag gjort en illustration, knatat iväg till en silversmed och om ett par veckor har jag förhoppningsvis en alldeles egendesignad målarpalett kring halsen. Kika in då så får du se hur den blev!

Det kanske är nåt för dig som letar efter en personlig present, kanske som morgongåva, bröllopspresent, till bästa vännen eller till dig själv?

Inga kommentarer: