måndag 12 november 2007

3 drömklänningar... alldeles för långt borta


Jag är käääär! Har hittat superfina brudklänningar. Jag har helt fallit för Watters & Watters tokfina brudklänningar. Synd bara att de inte finns i Sverige! Eller finns det nån som känner till någon återförsäljare här i närheten? Tills jag får tag på nån av de här 3 drömklänningarna får jag ta och jobba på å få bort en del kärlekshandtag, gosiga lår och härligt kramiga armar... annars får jag nog ge mej på jakt efter ett vitt tält... gärna med spets :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej! här kommer det en mail adress som ägs av en tjej som kan sy en sådan klänning för billig penning...aidanonline@gmail.com maila bara henne bilderna på klänningarna så kommer hon fråga efter dina mått och vad den kommer kosta.. lycka till kram emma